पुस्तक मेरो प्रेमी हो : नेहा शर्मा

1:12:00 AM 0 Comments


दिल्ली पब्लिक स्कुलबाट प्लस टु सिध्याएकी नेहा शर्मा पुस्तक अध्ययनलाई आफ्नो महत्वपूर्ण काम ठान्छिन् । राष्ट्रिय पत्रिकाहरूमा कथा, नियात्रा, संस्मरण र समीक्षा प्रकाशन गर्ने शर्मा बाल्यकालदेखि नै अध्ययनशील हुन् । किताबलाई आफ्नो प्रेमी ठान्ने र नियमित ब्लग लेख्न रुचाउने शर्मासित गरिएको किताबी गफ :

फेसबुकमा आफ्नो नाममा मुराकामी जोड्नुभाको किन ?
हाहाहा... प्रिय लेखक हारुकी मुराकामीप्रति मेरो ट्रिब्युटहो । प्रत्येक तीन पृष्ठमा उनले दिने सरप्राइजमलाई औधी मन पर्छन्, जुन अप्रत्यासित र अकल्पनीय हुने गर्छन् । म उनका सिर्जनालाई मन पराउँछु किनभने तिनीहरूले मभित्रको पाठकलाई जगाउँछन् ।

अहिले के पढ्दै हुनुहुन्छ ?
म अहिले Fyodor Dostoyevsky को छोटा कथाहरू पढ्दै छु । उनलाई त्यत्तिकै अस्तित्ववादको पिताभनिएको होइन रहेछ ।

यसपछि कुन किताब पढ्ने सोच छ ?
यसपछि म Haruki Murakami कै नयाँ उपन्यास Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage

तपाईंको मनपर्ने विधा ?
मलाई आख्यान मन पर्छन् । आख्यानले जीवनको विषम परिस्थितिमा एउटा सुरक्षित घर दिन्छन् । किनभने, कहिलेकाहीं संसार असाध्यै विषम बनिदिन्छ । हामीले त्यो संसार छोड्नुपर्ने हुन्छ । र, त्यतिखेर दुई विकल्प छान्नुपर्ने हुन्छ, कि सुसाइड कि किताब ।

एकदमै मनपरेका सात किताबको नाम लिनुपर्दा ?
— Harper Lee को To Kill a Mockingbird’, Arthur Golden को Memoirs of a Geisha, लैनसिंह वाङ्देलको मुलुक बाहिर’, Haruki Murakami को The Wind-Up Bird Chronicle’, Chinua Achebe को Things Fall Apart’, अमर न्यौपानेको सेतो धरतीर मनु मन्जिलको ल्याम्पपोस्टबाट खसेको जून

जीवनमा कुनै किताबी पात्रले प्रभाव पारेका छन् ?
मलाई एकदमै प्रभाव पारेको पात्र To Kill a Mockingbirdकि Jean Louise “Scout” Finch अर्थात् स्काउट हुन् । उनलाई Harper Lee ले एकदमै अबोध तर साहसी पात्रको रुपमा उभ्याएकी छिन् । उनीभित्रको जिज्ञासा, साहस र पढाइप्रतिको मोहले गर्दा नै म स्काउटप्रति आकर्षित भएँ । स्काउट फिन्च एउटी यस्ती बालिका हुन्, जो आफ्नो पारिवारिक मार्यदाको लागि खडा हुन्छिन् । आफ्नो बुबाको इज्जतका लागि जे गर्न पनि तयार हुन्छिन् । त्यसो गर्दा उनलाई अनेकन समस्या आइपर्छन् तर परिवार, छरछिमेकी र आफूमा आइपरेका समस्या खेप्नुपरेका कारण उनलाई सानै उमेरमा परिपक्वताको अनुभव हुन्छ, जुन उनका उमेरका अरू केटाकेटीमा विरलै पाइन्छ ।

किताब पढ्दा निरास भएको कुनै सम्झना ?
सानै उमेरमा मैले नेपाली साहित्य पठनको सुरुवात कृष्ण धरावासीको राधाउपन्यासबाट गरेकी हुँ । राधा पढेर म अत्यधिक रोएकी थिएँ । मेरो बाल मस्तिष्कले राधाकृष्णको विवाह होस् भन्ने ठानेको थियो । अन्त्यमा त्यस्तो भएन । उपन्यासमा जे लेखे नि हुन्छ ?’ भनेर मैले कृष्ण धरावासीलाई दोषी ठान्दै इमेल गरेकी थिएँ । उहाँले राधाकृष्णको प्रेमकथा, यसको वास्तविकता र नियतिबारे मलाई सम्झाउनुभएको थियो ।

कहाँबाट किताब प्राप्त हुन्छ ?
इटहरीमा फाट्टफुट्ट किताब मात्र पाइन्छन् । त्यो पनि अङ्ग्रेजीको किताब त फिटिक्कै पाइँदैनन् । त्यसो हुँदा म धेरैजसो इबुक नै पढ्ने गर्छु । कहिलेकाहीं बुकवर्म झम्सीखेलबाट कुरियर हुँदै आइपुग्छ । बाबालाई किताब ल्याइदिन अनुरोध गर्छु ।

महिनामा औसत कति रकम किताबमा खर्च हुन्छ ?
यस्तै गर्छु भन्ने हुँदैन । इबुक पढ्दा पैसा खर्च हुँदैन । किताब किनेर पढ्दा मन लाग्यो भने औसत महिनामा दुई हजार जति खर्च हुन्छ । अहिले म विद्यार्थी भएकाले चाहे जति खर्च गर्न सकेकी छैन ।

पढ्न कस्तो वातावरण चाहिन्छ ?
चाखलाग्दो किताब फेला पर्यो भने बाहिरी वातावरणले कुनै असर पार्दैन । एकदमै भिडभाड एवम् होहल्लामा कोही पनि पढ्न सक्दैन तर मलाई पढ्दा एकदमै शान्त वातावरण चाहिने नै पनि होइन । प्रायः ओछ्यानमै बसेर पढ्छु । कतिपय समय टेबलकुर्सीमा बसेर पनि पढ्छु । मुड अनुसार हुन्छ ।


किन पढ्नुहुन्छ ?
म आत्मसन्तुष्टिका लागि पढ्छु । पढ्दा ज्ञान पनि प्राप्त हुन्छ तर ज्ञान प्राप्त गर्नकै लागि मात्र पढिँदैन । जस्तै अरू मान्छेलाई खाना, बस्न र सुत्न अनिवार्य छ, मलाई लाग्छ, मेरा लागि पनि किताब पढ्न अनिवार्य छ । मेरो लागि किताबको उति नै महत्व छ जति अरू कुराको छ । पुस्तक मेरो प्रेमी हो । र, हामी एकअर्काबिना अधुरा छौं ।

पढ्ने बानी कसरी लाग्यो ?
हाम्रो घरमा थुप्रै किताबहरू छन् । रिडर्स डाइजेस्ट’, हिन्दी, अङ्ग्रेजीदेखि बङ्गाली किताबहरू पनि छन् । सानैदेखि बाबामामुले पढिराखेको देखेर होला ममा पढ्ने लत लाग्यो । कक्षामा शिक्षकहरू पनि साहित्यकार हुनुहुन्थ्यो । त्यसमध्ये एक मनु मन्जिल हुनुहुन्छ । उहाँ कक्षामा आउँदा प्रायः जहिल्यै साहित्यिक किताब बोकेर आउनुहुन्थ्यो, त्यो किताबबारे चर्चा गरेपछि मात्रै पढाउन सुरु गर्नुहुन्थ्यो । पहिलापहिला त उहाँको प्रशंसा पाउनकै लागि मात्र भए पनि पढ्थें । तर, पछि बानी लाग्दै गयो, रमाइलो लाग्दै गयो । उपन्यास पढ्दा मलाई फिल्म हेरे झैं लाग्छ ।

कुन समय औधी किताब पढ्नुभयो ?
मैले ११/१२ कक्षामा हुँदा औधी किताब पढें । कक्षा १० बाट एक्कासी ११ मा उक्लिँदा जोसुकैलाई आफ्नो पढाइप्रतिको तनाव बढ्छ । मैलै ती दिनहरूमा आफ्नो तनावलाई भगाउन थुप्रै किताब पढें ।

कलेजका युवापुस्ताले पढ्नैपर्ने किताब ?
यस्तै किताब पढ्नुपर्छ भन्ने तोकेर भन्न सक्दिनँ । तर, अहिलेको समाजमा सबै कुराको ज्ञान आवश्यक भएकाले प्रेमप्रणय, रोमान्ससम्बन्धी किताब मात्र नभएर धर्म, विज्ञान, दर्शन आदि साहित्यिक महत्व बोकेका किताबहरू पढ्न जरुरी छ । पढ्दै गएपछि आफूले पढ्नुपर्ने किताबहरू छान्न उत्साहित भइँदो रहेछ ।


नयाँ पुस्तक, पत्रपत्रिका पढ्न, फिल्म हेर्न अब्सेसिभ छु । केही क्रियटिभ कुरा फुर्यो भने ब्लग लेख्ने गरेको छु । तपाईजस्तै म पनि आफ्नो पहिचान र स्पेश खोज्ने योद्धा हुँ ।

0 comments: